Reklamace

Toto je ukázková stránka.

Přehled

Naše politika vrácení a refundace trvá 30 dní. Pokud od vašeho nákupu uplynulo 30 dní, nemůžeme vám nabídnout plnou refundaci nebo výměnu.

Abyste měli nárok na vrácení, musí být vaše položka nepoužitá a ve stejném stavu, v jakém jste ji obdrželi. Musí být také v původním obalu.

Některé typy zboží jsou z vrácení vyloučeny. Zboží podléhající rychlé zkáze, jako jsou potraviny, květiny, noviny nebo časopisy, nelze vrátit. Také nepřijímáme produkty, které jsou intimní nebo hygienické zboží, nebezpečné materiály nebo hořlavé kapaliny nebo plyny.

Další nevratné položky:

Dárkové karty
Stahovatelné softwarové produkty
Některé zdravotní a osobní péče položky

Pro dokončení vrácení požadujeme účtenku nebo doklad o nákupu. Prosím, nezasílejte svůj nákup zpět výrobci.

Existují určité situace, kdy jsou poskytovány pouze částečné reklamace:

Kniha s jasnými známkami použití CD, DVD, VHS kazeta, software, videohra, kazeta nebo vinylová deska, která byla otevřena.
Jakákoli položka, která není v původním stavu, je poškozená nebo chybí části z důvodů, které nejsou způsobeny naší chybou.
Jakákoli položka, která je vrácena více než 30 dní po doručení.

Reklmace 

Jakmile obdržíme a zkontrolujeme vaše vrácení, zašleme vám e-mail s oznámením, že jsme obdrželi vaši vrácenou položku. Také vás budeme informovat o schválení nebo zamítnutí vaší refundace.

Pokud budete schváleni, vaše refundace bude zpracována a kredit bude automaticky aplikován na vaši kreditní kartu nebo původní způsob platby, během určitého počtu dní.

Pozdní nebo chybějící reklamace

Pokud jste ještě neobdrželi refundaci, nejprve znovu zkontrolujte svůj bankovní účet.

Poté kontaktujte svou kreditní kartovou společnost, může nějakou dobu trvat, než bude vaše refundace oficiálně zveřejněna.

Dále kontaktujte svou banku. Často je nějaký čas na zpracování, než je refundace zveřejněna.

Pokud jste to všechno udělali a stále jste neobdrželi svou refundaci, kontaktujte nás prosím na info@examonilne.cz.

Položky ve výprodeji

Reklamace mohou být poskytnuty pouze na běžně ceněné položky. Položky ve výprodeji nelze refundovat.

Výměny

Položky vyměňujeme pouze v případě, že jsou vadné nebo poškozené. Pokud potřebujete vyměnit za stejnou položku, pošlete nám e-mail na {info@examonilne.cz} a pošlete svou položku na: info@examonilne.cz.

Dárky

Pokud byla položka označena jako dárek při nákupu a byla vám zaslána přímo, obdržíte dárkový kredit za hodnotu vašeho vrácení. Jakmile bude vrácená položka obdržena, bude vám zaslán dárkový certifikát.

Pokud položka nebyla označena jako dárek při nákupu, nebo dárce měl objednávku zaslanou sobě, aby vám ji později předal, zašleme refundaci dárci a ten se dozví o vašem vrácení.

Vrácení zboží

Pro vrácení vašeho produktu byste měli zaslat svůj produkt na: info@examonilne.cz.

Budete odpovědní za placení vlastních nákladů na dopravu za vrácení vaší položky. Náklady na dopravu jsou nevratné. Pokud obdržíte reklamace, náklady na vrácení dopravy budou odečteny z vaší reklamaci.

V závislosti na tom, kde žijete, se může doba, kterou může trvat, než se k vám dostane vyměněný produkt, lišit.

Pokud vracíte dražší položky, můžete zvážit použití sledovatelné přepravní služby nebo zakoupení pojištění přepravy. Nemůžeme zaručit, že obdržíme vaši vrácenou položku.

Potřebujete pomoc?

Kontaktujte nás na info@examonilne.cz pro otázky týkající se refundací a vrácení.